Post by duescalicanca on Mar 14, 2022 23:49:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Runners Adventure game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Runners Adventure game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar generatorkristaller ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Runners Adventure game 2022 version ▞▞▞
Köpte det här spelet enbart för att Silver är spelbart, bara för att ta reda på att de tog honom ur spelet i tidigare uppdatering. Varför hatar SEGA honom alltid? Alltid har hans statistik nerfådd eller utesluten smh.
det är roligt och du kan välja 5+ kariktorer
Sonic Team Wikipedia Upptit
Sonic Runners Adventure game Sarguzasht ejer
Kommer inte att fungera
Nivåer är antingen alldeles för lätta eller fulla av slumpmässiga saker som är omöjliga att undvika. Nivåerna är samma sektioner som återanvänds om och om igen så det är mycket repetitivt. Att tjäna pengar är ganska meningslöst eftersom prestationerna ger vika mer än spelet och visas ganska slumpmässigt. Ännu en dåligt utformad mobil kontanthämtning med en populär IP-adress. Jag skulle återbetala om jag kunde.
Super Brain Training Слагалице kyfi
Dåligt helt fruktansvärt det är ett lat berättelsespel och är inte en oändlig löpare som Sonic löpare detta är inte värt vad det är.
Det är ett roligt spel och värt pengarna men jag önskar bara att det hade fler karaktärer och fler stadier som att de kunde lägga till silver the hedgehog eller några andra och sedan komma på fler stadier Sega håller massor av karaktärer och de kunde göra fler scener
Fortsätter att krascha vid 99% laddning snälla hjälp jag vill verkligen spela det här spelet.
Steg 48-bossen kan inte passera utan skada eftersom spikbollarna studsar över dig och tar sedan skada när du går förbi din svans.
Jag gillar det här spelet så mycket men det har inte så många karaktärer
Kvaliteten är inte bra det är fruktansvärda tecken ser inte ens ut som Sonic när han pratar spelet är hemskt det blir så jävla tråkigt det är inget anstöt det finns ingenting det finns inga händelser Sonic förtjänar mer än då den här dumma appen 😡😡😡😡😡
Download Sonic Runners Adventure and enjoy it on your iPhone, iPad and iPod ... Sonic the Hedgehog and his friends are back in an action-packed runner game!
Detta är ett fantastiskt Sonic the Hedgehog-spel skulle uppskatta en uppföljare
Mario and Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020Nintendo Switch ... Sonic Runners AdventureMobilspel. Äventyr · Action · IOS
Appen kraschar i samma ögonblick som den laddas. Ingen felkod eller motivering.
Tails Adventure
det här spelet skulle kunna bli ett STORT spel utan dessa: 1) lagg 2) ibland svarslös touch coutrol Jag använder förresten Galaxy A5 2017.
Det är ett okej spel. Inte hemskt på något sätt. Efter att ha spelat både detta och dess föregångare tror jag hittills att jag gillade det förra spelet lite. Ett par nitpicks att lägga till; Jag gillar konststilen i det förra spelet lite bättre och detsamma gäller musiken. Men överlag ett ok spel.
Jag fick det här spelet på grund av när det kom ut först, men nu har det blivit dåligt, det brukade vara andra karaktärer än team dark, chaotix, rose och sonic. Jag skulle betygsätta detta annorlunda om det finns fler karaktärer
Jag ville ha det här spelet ett tag och nu fick jag det så roligt förutom när man tappar ringar
Nyligen köpt för Familjens bibliotek, men jag kan inte göra det. Otroligt oimponerad och besviken.
Sonic runners är ett riktigt roligt spel och jag gillade de sonic-spel som jag växte upp med Sonic.
Gör det så att internet inte är nödvändigt och du får 5 stjärnor
Sonic Runners - iOS, Android. Gamereactor Sverige ger dig de senaste nyheterna, livestreams, recensionerna, videos, trailers, skärmdumpar,
Det här är en bra remake av de första Sonic Runners och jag tycker att den är rolig men den saknar fortfarande det som gjorde originalet roligare. Det enda jag ogillar med det här är att det finns färre karaktärer, kompisar och händelser. Förhoppningsvis tillför nästa uppdatering mer till detta spel, även modellerna ser lite konstiga ut för mig
mycket mapya ok betala och låt mig inte spela no open and pass kan hjälpa mig med det
bra spel men lägg till team rose som är Amy Rose Cream The Rabbit och Big
New Runner Outfits: Rahi Raaja - Disco King and Nidhi Nirmal - Disco Queen are ... Top 10 Endless Running/Flying iOS Games (10) ... Sonic Runners Adventure.
Ganska snyggt spel. Behöver ytterligare en uppdatering.
cool men behöver mer cool
Vi behöver ett oändligt läge
Jag rekommenderar att du köper den och lita på mig att den är värd att köpa och jag gillar inte att köpa spel
Detta är ett mycket bra Sonic Adventure-spel. det är inga problem med spelet. men jag har en sak att säga. När du avinstallerar appen kan du göra den så att den fortfarande lagrar dina framsteg när du avinstallerar den? men förutom det, bra spel.
Spelet är snabbt och väldigt roligt
Story Jar Mod Apk 1.0.23.2 (gratis premiumval ... - TechtoDown
Det är ok men det missar löparnas största poäng, den oändliga löparen. Som föreställ dig tunnelbanesurfare men det har ett slut på det. Det är väl absurt? Här är det här spelet med den absurditeten
Sonic Mania är en Action, Platform, Sidoscrolling, Singelspelare och Multiplayer video spel skapat av PagodaWest Games och publicerad av Sega.
Spelen njutbara... till viss del. men det är ingen ersättning för originalet. De ursprungliga Sonic Runners hade en sympatisk konststil, en stor skara spelbara karaktärer, unik musik och ett engagerande system av dagliga incitament. Det här känns bara som ett mindre charmigt skal av vad originalet var. Detta förvärras ytterligare av att jämföra Sonic Runners konsekventa uppdateringar och support, medan det här spelet har lämnats orört i två år. Ge oss bara de ursprungliga Sonic Runners. Minus rouletter.
spel av låg kvalitet
Visst är det ett bra spel, men jämfört med originalet är det inte, nästan lika roligt eller bra
Jag har problem med öppningen av spelet och det kraschar
Alla Sonic-spel att installera på Android | Android Hjälp
Spelet är ok men nivåerna är extremt repetitiva. Om du vill ha ett bra runner side scroller-spel med unika nivåer, prova Rayman adventure run eller super Mario run
Endless Running Game - TV Tropes - Trupper
Snälla jag ber dig ta tillbaka spider-man ultimated snälla snälla snälla jag älskade det spelet så jag ber dig ta tillbaka det 😢😢😢
Jag skulle ha gett detta en 5 stjärna men jag kan inte återställa framsteg från en annan enhet
Bra som den är men saknar ett oändligt läge som gjorde 1:an bra
Detta spel är mycket hit och miss. Det är en enkel och snabb löpare med flera nivåer, var och en med sina egna mål att uppfylla, såväl som en liten mängd upplåsbara funktioner som karaktärer och kompisar. Några av mina största problem var tveksam nivådesign i Lava Mountain och framåt (vissa exempel var raketer utan synlig varning, eller nivåpjäser i en karaktärstyps nivå tydligt avsedda för en annan karaktärstyp), såväl som det godtyckliga kravet på att uppfylla uppdragen att gå vidare genom spelet och att ha loopade nivåer där ringar som plockats upp tidigare inte återuppstår. Personligen skulle jag vilja spela spelnivå för nivå och gå vidare efter att ha nått målet precis som alla andra Sonic-spel. Förutom det ser grafiken, även om den inte är lika tilltalande som originalet, bra ut, musiken är ok, den använder bara 5 spår totalt, alla antingen från Sonic Runners eller andra officiella spel, och kontrollerna är lyhörda. Jag misslyckades bara på vissa nivåer på grund av problemen som nämns ovan som på konstgjord väg skapar svårigheter. Det finns inte heller mycket att ge dig tillbaka efter att ha avslutat spelet, men det är fortfarande en OK mini-revival av de ursprungliga Sonic Runners (jag saknar fortfarande originalet). Ett arkadliknande oändligt läge är välbehövligt för ett spel som detta, såväl som andra fixar som omarbetade nivåer, men jag tvivlar på att Gameloft fortfarande stöder detta spel.